جمعه, 10 فروردين 1403
شناسه خبر:901

از خانه بدون عالم بیشتر از جوانان روستا حمایت شده است

  • انداز قلم
ورزشی

تیم نوجوانان باشگاه جوان‌ زیارت تنها نماینده استان در زیرگروه لیگ دسته یک فوتسال ایران (لیگ مناطق)  می باشد که بدون حمایت از این تیم، آرزوهای جوانان زیارتی از بین می رود.

 

 

مدت هاست که زیارت عالم ندارد و خانه عالم خالی از سکنه است، با این حال برای ماه رمضان که روحانی مهمان در روستا ساکن بود، دو قلم جنس برای تجهیز خانه عالم مبلغی بیش از ۱۵ میلیون تومان خرج روی دست دهیاری و شورا زیارت گذاشت. 

شاید این مبلغ عدد چشمگیری نباشد اما کافیست آن را در مقابل میزان حمایتی که از تنها باشگاه ورزشی فعال روستا شده است قرار دهیم تا بدانیم که *جوانان زیارتی چقدر برای مسئولین روستا ارزش دارند*.

تیم نوجوانان باشگاه جوان‌ زیارت تنها نماینده استان در زیرگروه لیگ دسته یک فوتسال ایران (لیگ مناطق)  می باشد که یک ماه دیگر باید در این مسابقات حاضر شود. اما بدون حمایت از این تیم، آرزوهای جوانان زیارتی که نزدیک به ۶ ماه است برای این مسابقات رویا پردازی کرده اند، از بین می رود.

به گفته محمدرضا ایماندوست مدیر باشگاه جوان زیارت این باشگاه در سال ۱۴۰۱ در ۵ رده سنی نوباوگان(زیر ۱۳ و زیر ۱۴ سال)، نونهالان (زیر ۱۵ سال) نوجوانان (زیر ۱۷ سال) و جوانان (زیر ۱۹ سال) در مسابقات شهرستان و استان حاضر بوده و همچنین در رده بزرگسالان در مسابقات مختلف به میدان رفته است و هزینه ای بالغ بر ۷۰ میلیون تومان در این راه شده است. همه این هزینه ها از جیب شخصی مدیران باشگاه بوده و جز یک میلیون تومان کمکی که کارگروه ورزش به همه گروه های ورزشی زیارت داشته، حمایت مالی دیگری صورت نگرفته است.

کافیست اهمیت ورزش را در جامعه دانست و همین دربی اخیر را دید که بعد از بازی چگونه مردم به شادی پرداختند. حال یک نگاه به وضعیت روستا انداخت که حمایت از تیم های ورزشی چقدر می تواند در نشاط جامعه مؤثر باشد. همینطور باید گفت حمایت مالی از تیم های موفق زیارت کم از مشارکت در ساخت زمین چمن فوتبال ندارد و اتفاقا هر دو باید با هم صورت بگیرد. خوب بیاد داریم زمانی که زیارت ۵ تیم فوتبال داشت و زمین نداشت، تا الان که زمین فوتبال دارد و تیم ندارد!

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت به نمایش گذاشته خواهد شد
  • هیچ نظری یافت نشد
تبلیغات شما 1
تبلیغات شما 2

نظر سنجی

به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
شما باید حد اقل یک گزینه را برای رأی انتخاب کنید!