پنج شنبه, 09 فروردين 1403
شناسه خبر:755

مجهزترین چمن مصنوعی استان بوشهر در دهستان زیارت دشتستان افتتاح گردید

  • انداز قلم
اخبار

دوشنبه 18 بهمن ماه 1395 با حضور جناب فرماندار و بخشدار برازجان و آقای دهیار و اعضای محترم شورای اسلامی و  جمعی از ورزشکاران ؛ چمن مصنوعی ورزشگاه مهندس مختار زیارتی ی دهستان زیارت افتتاح گردید.

دوشنبه 18 بهمن ماه 1395 با حضور فرماندار محترم  ، بخشدار و هیئت همراه  شهرستان دشتستان ، دهیار و اعضای محترم شورای اسلامی دهستان زیارت  ؛ چمن مصنوعی ورزشگاه مهندس مختار زیارتی  دهستان زیارت با مجهزترین امکانات از قبیل رختکن ، نیمکت بازیکنان ذخیره و سکو برای تماشاگران بصورت رسمی افتتاح و به بهره برداری رسید.

گفتنی است  آقای مختار زیارتی مسئولیت خرید چمن مصنوعی را به خاطر علاقه اش به زادگاهش متقبل شده است که ارزش ریالی آن بالغ بر صد میلیون تومان می باشد ، همچنین ایشان هزینه احداث دو رختکن را نیز عهده دار شده اند.

لازم به ذکر است ، اعضای محترم شورای اسلامی ، دهیار پرتلاش ،  به همت دیگر علاقه مندان به زیارت علی الخصوص  "آقای هادی صالحی" نیز با تلاش شبانه روزی زحمات بسیاری در به ثمر رسیدن این ورزشگاه کشیده اند ، امروز مردم زیارت به ویژه ورزشکاران دست تمامی این عزیزان را گرم می فشارند و به پاسداشت چنین زحمات فراموش نشدنی تمامی تلاش خود را در جهت هر چه بهتر نگهداشت این ورزشگاه خواهند کرد .

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت به نمایش گذاشته خواهد شد
  • هیچ نظری یافت نشد
تبلیغات شما 1
تبلیغات شما 2

نظر سنجی

به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
شما باید حد اقل یک گزینه را برای رأی انتخاب کنید!