چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:848

قهرمانی حمیدرضا خزایی در مسابقات کشوری کونگ فو توآ

  • انداز قلم
ورزشی

زیارتی ها در مسابقات کشوری زنجان سکوهای قهرمانی مسابقات کونگ فو توآ را از آن خود کردند

 

به گزارش زیارتی ها ؛ حمیدرضا خزایی که در رشته رزمی کونگ فو توآ فعالیت می نماید تا کنون توانسته چندین مقام کشوری و استانی را کسب نماید .

 

اما این بار که مسابقات کشوری در استان زنجان برگزار گردید شرایط کاملا متفاوت بود , ایشان توانستند در رده سنی بزرگسالان مقام قهرمانی و مدال خوشرنگ طلا را از آن خود نماید ولی وی به این مقام ارزشمند بسنده نکرد و در وزن آزاد نیز به رقابت پرداخت که توانست مقتدرانه بر سکوی قهرمانی بایستد .

 

پایگاه اطلاع رسانی زیارتی ها آرزوی سلامتی روز افزون و قهرمانی ها پی در پی را برای این ورزشکار زیارتی آرزومند است .

 

 

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت به نمایش گذاشته خواهد شد
  • محمد جواد اله ياري

    به نام خدا اثاري كه انسان در زمينه ي هنر وفرهنگ از خود برجاي مي گذارد ماندگار وتاثير گذار ند والگويي براي ديگران وايندگان مي شوند. قهرماني ان هم در رشته هاي رزمي در رديف اين ارزش هاي ماندگار مي باشد. براي اين جوان همولايتي پيشرفت روزافزون ارزومندم اين كه نيروي كار وفعال در سطح روستاي زيارت بيشتر مشغول كار توليدي هستند دامداري وكشاورزي وزيارت از محدود روستاهايي ست كه جوانانش دنبال كار راحت وپول باداورده نيستندبه اين دليل است كه از ديرباز كار وكوشش در بين مردم ارزش وحسن وراحت طلبي ومفتخواري مذموم وناپسند بوده است اين دليلي روشن وواضح است كه الگوها تعيين كننده اند ودست اندركاران امور بايد بكوشند كه هميشه الگوهاي ارزشي ومناسب را باب ورواج دهند. پايگاه اطلاع رساني نيز بايد همه ي توان وتلاشش را در معرفي الگوهاي مناسب بكار بندد.

    دوست دارم 0
تبلیغات شما 1
تبلیغات شما 2

نظر سنجی

به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
به نظر شما برای پیشرفت و اعتلای زیارت نیاز به اقدام در کدام موارد بیشتر احساس می شود؟
شما باید حد اقل یک گزینه را برای رأی انتخاب کنید!